Lengvai suprantamos buveinių gerinimo gairės
Kiekvienas namas siūlo tobulėjimo galimybes ir jūs galite patys atlikti patobulinimo projektus, tiesiog atlikdami keletą tyrimų. Šis straipsnis yra pilnas gerų idėjų, kaip įgyvendinti savo svajonių namo atnaujinimo darbus. Atidžiai perskaitykite, kad įgytumėte kuo daugiau žinių.
Atlikdami stogo dangą, pasirinkite baltą plytelę ar kitą šviesios spalvos medžiagą. Šviesesnė spalva atspindės saulės spindulius, užuot juos sugerusi, sumažins šilumos kaupimąsi jūsų palėpėje. Tai padės jums sutaupyti daug pinigų sąskaitoms už šildymą ir aušinimą.
Nepamirškite dažyti grindų. Tai neleis šlapiems dažams nudažyti jūsų grindų ar kilimų. Senų laikraščių grindų klojimas yra nebrangus būdas jas apsaugoti. Taip pat tiks plastikiniai brezentai ar nebrangios dažymo šluostės.
Norėdami pridėti unikalų įspūdį prie bibliotekos, investuokite į ekrano užsklandos pagalbą. Pabandykite pasirinkti unikalų ir įdomų dizainą. Uždėkite ekrano foną ant galinės bibliotekos pusės, kai, sudėję ant jo knygas, jie bus matomi iš užpakalio. Ekrano užsklanda pavers jūsų biblioteką gražesne ir matomesne.
Natūralaus apšvietimo rūsiuose paprastai nėra. Jūsų rūsys gali atrodyti geriau, jei naudosite gerai įrengtą dirbtinį apšvietimą. Tikiuosi, kad turite rūsį, kurio grindys yra aukštos. Tokiu atveju turėtumėte galėti įmontuoti profesionalius langus, leidžiančius natūralią šviesą užtvindyti kambarį.
Naudokite grindų lempą, o ne stalo lempas, kad atlaisvintumėte vietos ant savo naktinių ir naktinių stalų. Grindų variantai yra puikūs, nes juos galima lengvai perkelti. Pasirinkite elegantiškas lempas, tinkančias prie jūsų dekoro.
Geros kokybės durys yra naudingos namų tobulinimo priemonės. Jūsų svečiai tikrai pastebės jūsų duris. Jei jūsų durys netinka ir nėra tinkamai izoliuotos, prarasite šilumą ir oro kondicionavimą. Durys taip pat gali būti tikra saugumo problema, jei rėmelis ar spynos nėra naujausios.
Namų tobulinimo su plytomis projekte papildomų plytų pirkimas yra protinga investicija. Jei kelyje plyšta plyta, jums bus sunku rasti tą pačią spalvą. Plytų stiliai ateina ir išeina iš mados. Pirkdami papildomas plytas, įsitikinsite, kad ateityje galėsite suderinti plytas.
Namai apie 20% šilumos išskiria pro stiklinius langus. Šį nuostolį perpjaukite per pusę, ant didelių langų uždėdami antrą sluoksnį. Jūs iškart pamatysite skirtumą tarp jūsų šildymo ir aušinimo sąskaitų. Taip pat pastebėsite didesnį komfortą savo namuose.
Įsitikinkite, kad kambaryje nėra per daug baldų. Tai padarys kambarį mažesnį, nei yra iš tikrųjų. Galite mylėti visus savo baldus, tačiau potencialus pirkėjas negalės pamatyti jūsų erdvės vertės. Jei nenaudosite tiek baldų, pastebėsite, kad jūsų kambarys atrodo daug didesnis.
Pagerinkite savo namų išvaizdą lauke, dažydami langų ir durų rėmus, langines ir duris. Jei jūsų namai yra šviesios spalvos, naudokite ryškiai mėlyną arba raudoną. Tamsesnis namas puikiai atrodys su gilesnėmis spalvomis, tokiomis kaip nefrito žalia ar galbūt sodrus baklažanas.
Pradėdami juos, nenuvertinkite renovacijos projektų. Neįmanoma 100 proc. Teigiamai įvertinti visko, kas gali nutikti projekto metu, bet jūs turite žinoti su juo susijusią riziką. Kuo geriau būsite pasiruošę, tuo mažiau staigmenų sulaužys jūsų progresas.
Pagyvinkite kambarį naujais aksesuarais. Nuostabu pamatyti skirtumą, kurį padarys kai kurie priedai. Gaukite naujų užuolaidų iš dailių audinių, vazų, gėlių ar bet kokio kito daikto, kuris išsiskiria.
Užtepdami naują dažų sluoksnį, bet kuris kambarys gali gauti įdomų atnaujinimą už prieinamą kainą. Galite pamatyti platų dažų spalvų pasirinkimą daugelyje aparatūros parduotuvių. Suraskite jums patinkančią spalvą ir mėgaukitės ja. Jei tai neįvyksta taip, kaip norite, lengva dažyti!
Niekada neturėtumėte skubėti į griovimą, kad pasiruoštumėte projektui. Jums gali kilti pagunda tiesiog ištrinti seną struktūrą ir pradėti kurti naujus elementus. Tačiau nenorite gaišti laiko daiktams atgauti iš savo sienų, net jei net nežinote, ar jie vis dar yra prie kažko pritvirtinti.
Sutaupykite pinigų patobulindami namus, susisiekdami su savo kaimynais ir sukūrę „bendruomenės priemonių rinkinį“. Užuot pirkę specializuotus brangius ir vienkartinius įrankius, pasiskolinkite ezoterinę įrangą iš savo kaimyno, kuris taip pat myli namų tobulinimo projektus. Taip pat galite eiti toliau ir dalintis patarimais dėl renovacijos.